وزیر خارجه بر تسریع اجرای توافقات روسای جمهور ایران و تاجیکستان تاکید کرد سخنگوی شورای نگهبان از برگزاری انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه به صورت تمام الکترونیک خبرداد فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی: امنیت پایدار سطح کشور مدیون جانفشانی‌های شهدا است آیت‌الله علم‌الهدی: مادر محور هویت‌آفرین خانواده است | تربیت و انسان‌سازی، رسالت ذاتی هلال احمر فرمانده نیروی زمینی ارتش: برآورد کرده‌ایم انسداد مرز شرق کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسد سرلشکر موسوی در مشهد: با عملیات وعده صادق و طوفان‌الاقصی عمر رژیم صهیونیستی زودتر به پایان خواهد رسید + ویدیو نماینده تل‌آویو در سازمان ملل: آیا اکنون زمان مناسبی برای اعمال محدودیت‌ بر تسلیحات اسرائیل است؟ تروریست‌ها هفت کارگر پاکستانی را در گوادر کشتند دیدار جمعی از قاریان قرآن عازم حج تمتع با رهبر معظم انقلاب اسلامی + فیلم آیت‌الله علم‌الهدی: تولد فرزند، نقطه عطف زندگی زناشویی است | «فرهنگ‌سازی» و «حمایت»، دو راه حل بحران افزایش سن ازدواج طرح سامان‌دهی کارکنان دولت یکشنبه (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کمیسیون اجتماعی بررسی می‌شود تمایل ۵ کشور اروپایی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین اردوغان: اسرائیل در تلاش است جنگ را به کل منطقه گسترش دهد آمادگی ۱۸ هزار و ۶۰۰ عامل اجرایی برای برگزاری دور دوم انتخابات در خراسان‌رضوی + فیلم سخنگوی وزارت خارجه روسیه: زلنسکی خائن است رئیس‌جمهور چین وارد بوداپست شد اعتراف بایدن به استفاده از بمب‌های آمریکایی برای کشتار غیرنظامیان در غزه وزارت ارتباطات از ارائه ۵۰۰ خدمت دولتی به صورت هوشمند خبرداد پروژه فیبر نوری منازل و کسب کار استان قم با حضور رئیسی افتتاح شد بلوغ ایران در حوزه دانش و صنعت هسته‌ای
سرخط خبرها

اقامه نماز عید فطر در سیستان و بلوچستان| امام‌جمعه زاهدان: کشتار مسلمانان در افغانستان و یمن را محکوم می‌کنیم

  • کد خبر: ۱۰۷۲۸۴
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
اقامه نماز عید فطر در سیستان و بلوچستان| امام‌جمعه زاهدان: کشتار مسلمانان در افغانستان و یمن را محکوم می‌کنیم
امام‌جمعه زاهدان تاکید کرد: کشتار مسلمانان و به‌خصوص شیعیان افغانستان و یمن به دست کفار و ... ادامه دارد، این وقایع را محکوم می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، در روز عید سعید فطر، روز بندگی و بازگشت به فطرت پاک انسانی، برای جلوگیری از انتقال بیماری کرونا و کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری، نماز باشکوه عید سعید فطر امسال هم براساس شیوه نامه‌های ستاد ملی مقابله با شیوع ویروس کرونا با اجرای همه تمهیدات بهداشتی و با حفظ اصل فاصله گذاری اجتماعی با حضور مردم شیعه وسنی در شهرستان‌های شمال و جنوب سیستان وبلوچستان اقامه شد.

روزه داران زاهدانی، صبح امروز نماز عید سعید فطر را به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین محامی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زاهدان در مصلی المهدی این شهرستان اقامه کردند.

امام‌جمعه زاهدان در خطبه‌های عید فطر ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان یک فرصت ویژه‌ای بود که در برابر عمر انسان گذشت، این ماه مزرعه کشت و درو کردن محصول است پس باید در این دنیا که به عنوان یک مسابقه میشود مثال زد در نیکی‌ها سبقت گرفت و جایزه و هدیه خود را از خداوند متعال دریافت کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محامی افزود: این دنیا معامله با خداوند است و کسانی از این معامله سود خواهند برد که در طول عمر خود کار نیک انجام داده باشند تا خداوند در برابر اعمال بندگان بهشت را در اختیارش بگذارد.

وی گفت: این ماه مبارک رمضان فصل کشت بود، امیدواریم نیکی‌ها را کشت کرده باشیم و سربلند بیرون آمده باشیم، امید است که در ماه معامله با خدا مردمان نیک سود برده باشند.

محامی بیان کرد: نام و یاد شهدا و امام شهدا و به خصوص شهید بزرگ اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی و همچنین شهدای گرامی استان که قرار است یادواره این شهدا در استان برگزار شود گرامی میداریم.

وی ادامه داد: عید فطر را در حالی برگزار کردیم که کشتار مسلمانان و به‌خصوص شیعیان افغانستان و یمن به دست کفار و ... ادامه دارد، این وقایع را محکوم می‌کنیم.

محامی همچنین از مردم سیستان و بلوچستان بابت حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس تشکر کرد که بار دیگر با شعار‌های خود به دنیا فهماندند این مردم پشت نظام و انقلاب و رهبر خود محکم ایستادند.

منبع: تسنیم

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->